• دفتر تهران: خیابان دکتر شریعتی پایین تر از پل صدر نبش بن‌بست الهیه پلاک ۱۶۸۰ طبقه هفتم شمالی
  • کارخانه: شهرک صنعتی نکا - فاز 2
  • دفتر ساری: میدان ساری کنار - جنب کوچه نوذری
  • 09129629521
  • 09024508793
  • 09357874497

کوتینگ خانه ویلایی؛ بهترین پوشش برای نمای مدرن خانه‌ ویلایی

کوتینگ خانه ویلایی؛ بهترین پوشش برای نمای مدرن خانه‌ ویلایی

بهترین پوشش برای نمای مدرن خانه‌ ویلایی

برای طراحی نمای مدرن خانه‌ ویلایی و یا کلاسیک، انتخاب کوتینگ یا پوشش نما از اهمیت زیادی برخوردار است. برای این کار نه تنها باید جنبه‌های فنی ساخت آن را در نظر بگیریم؛ بلکه از هارمونی و سازگاری نما با محیط اطراف آن نیز اطمینان حاصل کنیم. در اینجا به برخی از نکات ساخت محکم‌ترین و زیباترین نمای مدرن برای خانه‌ های ویلایی می‌پردازیم.

ساختمان‌های ویلایی که از منظره ساحل صخره‌ای، هوای تازه و رنگ آبی و خاکستری آب دریا، بهره می‌گیرند؛ می‌توانند به گونه‌ای طراحی شوند که جذابیت نمای مدرن خانه ویلایی شما را دو چندان سازد.

این خانه‌ها معمولاً در معرض شرایط بسیار سخت‌تری نسبت به ساختمان‌های شهری قرار دارند و به مصالح قوی‌تر و ماندگارتری از جمله گرانیت و نمای سنگریزه نیاز دارند. مالکان آنها می‌دانند که در انتخاب متریال برای طراحی نمای بیرونی خانه‌های ویلایی یا ساحلی، ماندگاری و استحکام به اندازه ظاهر اهمیت دارد.

چه کوتینگی برای نمای مدرن خانه ویلایی مناسب است؟

اریکا کوتینگ نمای مدرن خانه‌ ویلایی

مقاومت در برابر عوامل جوی، ماندگاری و عدم تغییر نما به مرور زمان، عدم نیاز به تعمیر و یا بازسازی کوتینگ‌ها و … تنها برخی از ویژگی‌های اساسی در انتخاب پوشش نمای بیرونی خانه ویلایی است.

 در دهه‌های اخیر، صنعت ساختمان‌سازی و معماری پیشرفت زیادی کرده است. جدیدترین نمای خانه ویلایی از پوشش سنتی سیمانی به سمت نمای سنگریزه یا فلزی حرکت کرده است. استفاده از کوتینگ سنگریزه در طراحی نمای داخلی و بیرونی – به دلیل کاربردی بودن و تطبیق پذیری آسان آن و همچنین به دلیل قیمت اقتصادی برای ویلاهای لاکچری – از زیبایی، استانداردهای فنی و آزادی عمل بالایی در طراحی نما برخوردار است.

انتخاب متریال کوتینگ در نمای مدرن خانه‌ ویلایی به فاصله از ساحل و قرار گرفتن در معرض باد و باران، شرایط خاک و ضوابط سازمان نظام مهندسی آن منطقه بستگی دارد. برای کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهدای و بار وارده؛ بهتر است پوشش نمای مدرن خانه ویلایی خود را طوری انتخاب کنید که بتواند تا سالهای متمادی به طور طبیعی در برابر رطوبت و شرایط جوی سخت، مقاوم باشد.

زیباترین نمای مدرن برای ساختمان‌های ویلایی

اریکا کوتینگ نمای مدرن خانه‌ ویلایی

اگر به دنبال ایده‌های خلاقانه برای طراحی نمای مدرن خانه ویلایی و حتی ساختمان تجاری خود هستید؛ پوشش یا کوتینگ سنگریزه بهترین گزینه خواهد بود – متریالی که برای سبک خانه‌های ویلایی مدرن مناسب است. این تاپ‌کت‌ها در انتهای کار طیف گسترده‌ای از نماهای زیبای ویلایی ایجاد می‌کنند که کاملاً خلاقانه و متناسب با منظره و محیط ساختمان شما می‌باشند. علاوه بر آن ماندگاری رنگ این نماهای مدرن ویلایی تا سالها می‌تواند رضایت ساحل‌نشینان را به همراه داشته باشد.

بهترین کوتینگ سنگ برای نمای مدرن خانه ویلایی

اریکا کوتینگ بهترین پوشش برای نمای مدرن خانه‌ ویلایی

تراورتن و گرانیت علاوه بر استحکام بالا و در عین حال ظرافت در نمای ساختمان، دارای طیف رنگی گسترده است و در نور طبیعی، ظاهری باشکوه ایجاد می‌کند.

بهترین پوشش برای نمای مدرن خانه‌ ویلایی

 اگر نمای مدرن سنگی برای خانه‌ های ویلایی و مناطق روستایی پوششی بادوام، زیبا و بافتی طبیعی ایجاد می‌کند؛ چقدر بیشتر می‌تواند به عنوان نمایی مدرن برای خانه‌ها و ساختمان‌های مسکونی شهری مفید باشد.

برای مثال گرانیت به دلیل دوام و ظاهر زیبا نمایی مدرن و ماندگار برای خانه های ویلایی یا ساحلی محسوب می‌شود. در حالی که موادی مانند چوب، فلز و بتن اغلب در اثر چرخه‌های انجماد و ذوب آسیب می‌بینند، گرانیت آب و هوای چالش‌برانگیز ساحلی را کنترل می‌کند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد.

آیا می توان از طرح آجرنما برای نمای بیرونی خانه های ساحلی استفاده کرد؟

بهترین پوشش برای نمای مدرن خانه‌ ویلایی

آجر به دلیل استحکام، عایق بودن و مقاومت در برابر آتش، ماده ای قابل اعتماد و بادوام است. با توجه به طراحی ساده، ظاهر زیبا و قابلیت مکمل شدن با چوب پوششی مناسب برای نمای مدرن خانه های ویلایی است.

نمای آجر و سنگ، در آب و هوای مرطوب و نمکی و آفتاب شدید عملکرد خوبی دارند. آجر و سنگ طبیعی معمولاً گران‌تر از گچ و چوب هستند، اما در عوض ماندگاری بالاتری دارند. امروزه انتخاب آجرنما و طرح سنگ به نمایی مدرن برای خانه‌ های ویلایی تبدیل شده‌اند.

اریکا کوتینگ مجری انواع نمای مدرن خانه های ویلایی

بهترین پوشش برای نمای مدرن خانه‌ ویلایی

نمای خانه با سنگریزه شنی، سیمانی، اکریلیک، گرانیتی و …. علاوه بر سبک‌سازی ساختمان، به ماندگاری و ایجاد بافت‌های متنوع؛ برای هر سلیقه و بودجه کمک می‌کند. در این میان اریکا کوتینگ مجری انواع پوشش‌های مدرن ساختمانی – برای نمای داخلی و بیرونی خانه شما – آماده عرضه محصولات خود با قیمتی اقتصادی و کیفیت بالا در رنگ ها و تکسچرهای متنوع در سراسر ایران می‌باشد.

پوشش‌های اریکا مناسب برای نمای مدرن خانه‌ های ویلایی و سبک کلاسیک، ساختمان‌های مسکونی و تجاری و دارای ویژگی‌هایی چون:

  • نمای ارزان
  • نمای قابل شستشو
  • دارای تنوع رنگ
  • ماندگاری بالا
  • سرعت اجرای بالا
  • قابلیت اجرا روی نماهای قدیمی و … می باشد.

 

اریکا کوتینگ مجری بهترین نمای مدرن خانه‌ ویلایی

شما می‌توانید جهت سفارش پوشش‌های نمای ساختمانی ویلایی کوچک – نمای خانه ویلایی یک طبقه – نمای ویلا دوبلکس مدرن – طراحی ویلا لاکچری و کلیه نماهای مدرن ساختمانی همچنین استعلام قیمت یا مشاوره رایگان با شماره‌های کارشناسان فروش اریکا کوتینگ تماس حاصل فرمایید:

4508793 – 0902

7874497 – 0935

9629521 – 0912

کوتینگ خانه ویلایی؛ بهترین پوشش برای نمای مدرن خانه‌ ویلایی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.