• دفتر تهران: خیابان دکتر شریعتی پایین تر از پل صدر نبش بن‌بست الهیه پلاک ۱۶۸۰ طبقه هفتم شمالی
  • کارخانه: شهرک صنعتی نکا - فاز 2
  • دفتر ساری: میدان ساری کنار - جنب کوچه نوذری
  • 09129629521
  • 09024508793
  • 09112908255
  • 09913667615

مدرن سازی نمای بیرونی خانه با 8 ترفند کاربردی

مدرن سازی نمای بیرونی خانه با 8 ترفند کاربردی

مدرن سازی نمای بیرونی خانه erika-nama

آیا قصد مدرن سازی نمای بیرونی خانه خود را دارید؟ به روز کردن نمای قدیمی ساختمان می‌تواند انتخابی چالش برانگیز باشد. بخصوص برای افرادی که با روشهای جدید و مصالح مدرن قصد طراحی بخش بیرونی خانه خود را دارند. اما این کار می‌تواند بسیار آسان انجام شود.

فرقی نمی‌کند خودتان قصد نماسازی داشته باشید یا پیمانکار ساختمانی استخدام ‌کنید؛ با نکات و ترفندهای درست می‌توانید بدانید که چگونه نمای بیرونی خانه خود را مدرن سازی کنید و آن را از بقیه خانه‌ها متمایز سازید. از رنگ‌های جون‌دار گرفته تا انتخاب متریال، می‌توانید ظاهر جدید و شیکی بسازید.

آیا برای نماسازی مدرن خانه خود آماده‌اید تا روح تازه‌ای به نمای قدیمی بیرونی آن بدهید؟ زیرا تنها با این چند نکته ساده از تفاوتی که می‌توانید ایجاد کنید شگفت زده خواهید شد.

چگونه ظاهر قدیمی خانه خود را به نمایی مدرن تبدیل کنیم؟

نمی‌دانم تاکنون نمای بیرونی خانه خود را تعویض و نو کرده‌اید یا نه. اما مدرنیزه نمای بیرونی خانه کار هیجان‌انگیز و انرژی دهنده‌ای است.

با روش‌های درست می‌توان فضای جذابی ایجاد کرد که از دیگر خانه‌های اطراف و همسایه‌ها متمایز باشد. برخی از این نکات می‌تواند شامل تمیز‌کردن خطوط و حاشیه نما، بزرگ‌تر کردن پنجره‌ها – یا در صورت امکان دوجداره‌کردن شیشه‌ها – افزایش روشنایی، تعویض نمای قدیمی با مصالح به روز، سبک سازی نما و … باشد. یک ظاهر مدرن مستلزم بررسی دقیق شکل نما و عملکرد آن است تا زیبایی مورد نظر در کنار آن دیده شود.

نوسازی نمای قدیمی ساختمان

 

 

شکل ظاهری نمای بیرونی خانه هماهنگی لازم را برای همه چیزهایی که نیاز به مدرن سازی دارد، تعیین می‌کند. شما می‌توانید جهت مدرنیزه کردن نمای بیرونی و سبک‌سازی نمای ساختمان خود با قیمت اقتصادی؛ با اریکانما تماس بگیرید. ما با مشاوره‌های رایگان آنچه را برای بازسازی یا مدرن سازی نمای بیرونی خانه خود نیاز دارید، می‌گوییم تا ساختمان شما بتواند تا سالهای متمادی عملکردی عالی – بدون نیاز به هزینه اضافی – داشته باشد.

8 روش مدرن سازی نمای بیرونی خانه

1. رنگ‌آمیزی در و پنجره

مدرن سازی درب نمای بیرون

درب ورودی خانه مکانی عالی برای شروع مدرن سازی نمای بیرونی آن است. نوع رنگ جدیدی را که برای خانه خود می‌خواهید، انتخاب کنید:

  • ظاهر خانه خود را با انتخاب رنگ‌های برجسته و روشن تغییر دهید. این می‌تواند یک نقطه کانونی قابل‌توجه برای کسانی که به تازگی وارد آن می‌شوند، ایجاد کند.
  • انتخاب رنگ‌های سالم و خنثی که اگر به درستی انجام شوند علاوه بر ظرافت و مدرنیته، بادوام هستند. در عین حال به فضای بیرونی خانه شما گرما و زیبایی می‌بخشند.
  • علاوه بر این، به هماهنگ سازی شیشه‌ها و پنجره‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. زیرا می‌توانند قاب‌بندی درب ورودی شما را شیک و برجسته نشان دهند.
  • دروازه یا در پارکینگ خود را فراموش نکنید. در آنها از رنگ‌های ثابت استفاده کنید تا تمام عناصر بیرونی یکدست شوند.

2. نورپردازی مدرن

نورپردازی مدرن نمای بیرونی خانه

آیا می‌خواهید خانه شما جذابیت بیشتری داشته باشد؟ مدرن سازی و نورپردازی نمای بیرونی خانه خود را فراموش نکنید.

وقتی صحبت از نورپردازی بیرون ساختمان به میان می‌آید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • تعیین سطح
  • شکل ظاهری لامپ و میزان درخشش (وات)
  • رنگ و دمای ساطع شده
  • میزان روشنایی و تاثیر آن در سراسر نمای بیرونی خانه
  • اطمینان حاصل کنید که نور کافی در همه مناطق، مانند راهروها ها یا پاسیوهای سرپوشیده وجود دارد.
  • برای فضا سازی مدرن در نمای بیرونی خانه خود، از متریال شیشه‌ای شفاف در کنار دیوارهای آجری یا نمای سنگی طبیعی استفاده کنید.
  • اضافه کردن حسگرهای حرکتی با رنگ های زیبا تا هنگام تاریکی، محیطی امن و پرنور را در محیط اطراف ساختمان ایجاد کنند.

3. زیبا سازی چشم‌انداز بیرونی خانه و نمای مدرن

نماسازی حیاط و بیرون ساختمان

شما می‌توانید با بهبود محوطه سازی ظاهر مدرن تری به نمای بیرونی ساختمان خود بدهید. علاوه بر چمن‌زنی، کندن علف‌های هرز و کود پاشی باغچه حیاط یا جمن های اطراف؛ نوع درختچه‌ها،گیاهان، نصب آبنما و … نیز می‌تواند ظاهر مدرن‌تری به ساختمان شما بدهد.

کاشت گل‌های رنگارنگ یا درختان شکوفه می‌توانند رنگ‌های زیبایی را به نمای بیرونی خانه اضافه کنند. آنها اغلب می‌توانند به برجسته‌کردن ویژگی‌هایی که می‌خواهید مهمانان روی آنها تمرکز کنند، کمک کتند.

یکی دیگر از روش‌های مفید برای بهبود جذابیت محوطه‌سازی، استفاده از سنگ‌ریزه یا سنگ (به‌جای کود) برای پر کردن مکان‌هایی است که چمن رشد نمی‌کند: مانند کناره مسیر عبور یا نزدیک به دیوارها.

4. مدرن سازی نمای بیرونی خانه با رفع نقایص

نمای مدرن با ترمیم ساختمان erika-nama

در نمای بیرونی ساختمان رفع نواقص نیز می‌تواند به مدرن سازی ظاهر خانه شما کمک زیادی کند. با گذشت زمان، ترک‌ها و فرسودگی‌ها خود را بیشتر در نمای بیرونی خانه به ما نشان می‌دهند برای مثال از طریق:

  • معابر ترک‌خورده
  • مصالح قدیمی که شکسته یا ترک خورده‌اند.
  • رنگ‌های پوسته‌یا کنده‌شده
  • کرکره‌‌های رنگ و سو رفته‌ی در و پنجره
  • و غیره

 

جزییات کوچکی از این دست اگر جدی گرفته شود با قیمت کمتری می‌توان نمای بیرونی خانه را مدرن ساخت. اگر در اطراف شیرآلات، لوله‌ها یا ورودی‌های بیرونی زباله نشسته است، آن‌ها را به‌صورت منظم جارو کنید. کثیفی و خاک را با شیلنگ و آب پرفشار تمیز کنید تا ظاهری نو و براق داشته باشد.

5. یک مسیر ورودی جذاب ایجاد کنید

مدرن سازی نمای بیرون خانه erika-nama

ایجاد یک ورودی تمیز و جذاب می‌تواند برای مدرن سازی نمای بیرونی خانه شما معجزه کند.

در اینجا به چند ایده خلاقانه اشاره می‌کنیم:

 

 

  • مسیر عبور در ساختمان (یا حیاط ویلای خود را) را با کوتاه کردن درخت‌هایی که بیش از حد رشد کرده‌اند، عریض کنید.
  • با گلدان‌های پر از گل‌های کوچک تزئین کنید.
  • برای ظاهری بهتر، پله‌های سنگی یا بتنی اضافه کنید.
  • چراغ‌ها را در مسیرهای تاریک یا راهروها نصب کنید.
  • با ستون سازی یا افزودن نرده به دروازه بیرونی نمای مدرن تری ایجاد کنید.

6. طرح بیرونی چوب یا شیشه‌ برای مدرن سازی نمای ساختمان

نوسازی نمای بیرون با شیشه erikacoating

افزودن نمای چوبی یا شیشه‌ای می‌تواند ظاهر بیرونی خانه شما را به روشی زیبا مدرن سازد. البته استفاده از شیشه را بیشتر برای نمای بیرونی ساختمان‌های تجاری پیشنهاد می‌کنیم. زیرا علاوه بر قیمت بالاتر، از دوام کافی در برابر ضربه برخوردار نیست.

با استفاده از نمای چوبی ترمووود، ترکیبی زیبا از بافت‌های مدرن و سنتی ایجاد می‌کنید. این کار به فضا سازی بیرونی خانه شما حال و هوایی مدرن و زیبا داده نمای خانه شما را به طرز چشمگیری تغییر می‌دهد.

مدرن سازی نمای بیرونی با چوب

7. طراحی نمای سقف مدرن

بسیاری از خانه‌ها سقف‌های سنتی ایرانیتی یا فرسوده شینگلی دارند. این سقف‌ها در حالی که در روزهای اولیه نصب، پوششهایی عالی به نظر می‌رسیدند، به سرعت فرسوده شدند و ظاهری قدیمی و کسل‌کننده پیدا کردند. اگر این در مورد خانه شما نیز صدق می‌کند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که نمای بیرونی آن را با متریالی مدرن تر به روز رسانی کنید.

اگر شینگل‌های سقفی موجود در شرایط خوبی هستند، اما می‌خواهید ظاهری مدرن به آنها بدهید، لزوماً مجبور نیستید آنها را بکنید. در عوض، شما می‌توانید:

  • از پوشش‌هایی برای نما و سقف خود استفاده کنید که نیازی به جداسازی اولیه ندارند: برای مثال آنها را با افزودن لایه جدیدتر، مانند UPVC (سقف کاذب/ پوشش نمای ویلایی) ارتقا دهید.
تعویض سقف جهت مدرن سازی نما erika-nama
  • طراحی سقف خود را عوض کنید. برای مثال اگر شیب کمی دارد شیب بیشتری دهید یا بالعکس. یا از پیشانی‌های سینوسی با رنگ‌های شاد استفاده کنید. این کار نما سازی بیرونی خانه شما را مدرن تر و به روز‌تر نشان می‌دهد.

 

  • با اینکار از شر شینگل‌ها خلاص می‌شوید و هر گونه برآمدگی را صاف کرده درزها را می‌بندید.

برای مدرن سازی بیشتر در سقف‌های قدیمی، سعی کنید آن را تمیز کنید یا از شر وسایل غیرضروری مانند دودکش‌های قدیمی یا دریچه‌هایی که دیگر مصرفی ندارند خلاص شوید.

با انجام این گام‌های ساده، یک فضا سازی جدید و مدرن را به نمای بیرونی خانه خود می‌آورید که می‌تواند در ارزش خرید و نظر بازدیدکنندگان تفاوت قابل توجهی ایجاد کند.

8. تعویض دیوارهای بیرونی جهت مدرن سازی نمای ساختمان

نوسازی دیوارپوش‌های بیرونی بیشترین تاثیر را در مدرن سازی نمای ساختمان‌ها دارد. ما در اریکانما کوتینگ‌های متنوعی برای نوسازی نمای ساختمان‌ها ارائه می‌دهیم. این پوششهای ضد آب و ضد ترک قابل اجرا بر روی نماهای قدیمی بوده، سبک وزن و قابل تنفس هستند. همچنین با توجه به اینکه بدون نیاز به ملات اجرا می‌شوند بسیار سریع‌تر و با قیمتی بسیار ارزان‌تر از طرح‌های سنتی چون سنگ و آجر نصب می‌شوند.

تعویض دیوار بیرونی نمای خانه erika-nama

کوتینگ‌های اریکا شامل:

erikacoating مدرن سازی نمای بیرونی ساختمان

بسته به متریالی که انتخاب می‌کنید، نمایی سبک، جدید، زیبا و عمری خواهید داشت. اگر به تعویض سایدینگ خانه خود فکر می‌کنید، در صورت تمایل  با متخصصان اریکانما تماس بگیرید. ما ارزیابی می‌کنیم که چگونه می‌توانید نمای بیرونی خانه خود را ارتقا دهید و ظاهری مدرن آنطور که می‌خواهید داشته باشید.

شماره‌های مشاوران اریکانما برای نوسازی سایدینگ و سقف خانه شما:

4508793 – 0902
7874497 – 0935
9629521 – 0912

مدرن سازی نمای بیرونی خانه با 8 ترفند کاربردی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.